Frisörer, hårvård i Norrtälje - sida 2

Hitta detaljerad information om de bästa företag som tillhör kategorin Frisörer, hårvård i Norrtälje. Få recensioner och kontaktuppgifter för varje företag, inklusive telefonnummer, adress, öppettider, kampanjer och mer.
Visar resultat: 21 - 33 av 33

Andra närliggande resultat från kategorin 'Frisörer, hårvård' i Norrtälje

Stängd

Bergsgatan 11, 761 40 Norrtälje

073-653 60 44
Välkommen till studio M make-up foto Här kan ni boka fotografering, klipp, färg, smink mm
Stängd

Stora Brogatan 2, 761 30 Norrtälje

073-730 58 85
Stängd

Tunvägen 2C, 761 62 Norrtälje

073-962 66 48
Stängd

Stora Brogatan 1, 761 30 Norrtälje

0176-186 65
Stängd

Nygatan 8, 761 30 Norrtälje

0176-22 32 20
Hårfixarna i Norrtälje erbjuder allt inom hårvård, håltagning, brudklädsel och frans- och brynfärgning.
Stängd

Posthusgatan 12, 761 30 Norrtälje

076-339 68 62
Stängd

Tullportsgatan 4, 761 30 Norrtälje

0176-123 46

Anette Wallin, 12 juni 2026

Fick en av dom sämsta frisörerna. Visade bild på hur jag ville bli klippt och förklarade men han varken tittade på kortet eller lyssnade på vad jag sa. Blev så ledsen så jag betalade snabbt och tog mig därifrån. Gick hem och fick blickar alla jag talade med sa att det såg förskräckligt ut. Gick tillbaka när jag kände mig lite bättre för att prata med chefen och be om pengarna tillbaka. Chefen vägrade betala tillbaka. Har läst mycket negativt om dom så nu kommer varken jag eller mina barn och barnbarn gå dit.
mer

Hantverkaregatan 6, 761 30 Norrtälje

0176-145 67

Arholmagatan 11B, 761 61 Norrtälje

0176-138 87
hårvård, Frisörer, Frisörsalong

Orrvägen 4, 761 63 Norrtälje

0176-193 33
Frisörer, hårvård

Stora Torget 2, 761 30 Norrtälje

0176-131 12
hårvård, Frisörer

Bangårdsgatan 2, 761 31 Norrtälje

0176-131 12
Slinga, Damklippningar, Färgningar, Klippning, Damklippning, Klippa, hårvård, Frisörer, Klippningar, Slingning, Slingor, Toning

Billborgsgatan 10, 761 30 Norrtälje

073-154 45 80

Företagsrecensioner

Anette Wallin, 12 juni 2026

Fick en av dom sämsta frisörerna. Visade bild på hur jag ville bli klippt och förklarade men han varken tittade på kortet eller lyssnade på vad jag sa. Blev så ledsen så jag betalade snabbt och tog mig därifrån. Gick hem och fick blickar alla jag talade med sa att det såg förskräckligt ut. Gick tillbaka när jag kände mig lite bättre för att prata med chefen och be om pengarna tillbaka. Chefen vägrade betala tillbaka. Har läst mycket negativt om dom så nu kommer varken jag eller mina barn och barnbarn gå dit.

Susanne Nyback, 05 februari 2026

Här får man professionell klippning och ett mycket vänligt och artigt bemötande. Rekommenderas varmt.